Thursday, February 23, 2012

"Segmen : Jom Main Teka-Teki Bersama Cik Zaiey"

Assalamualaikum semua ^_^


try nak jawab teka-teki yg cik zaiey buat,ayu main hentam jew jawapannya

1- budakkeciklariatasjalanwan

2- lipat kecik-kecik,kapit duit rm50 kat tengah-tengah dengan syiling  lepas tu gam guna gam cap gajah

3- 3 biji buah epal,5 biji buah oren,i biji buah tembikai kat tangan kanan,5 biji buah manggis,3 biji buah pisang,2 biji buah kelapa kat tangan kiri

4- alo,mesti la sah

5- buah betik

6- tak tahu,ayu pun tak guna..haha

7- naik jew dulu,dah sampai baru bayar.10 sen lagi hutang

8- tuan punya dompet kulit la

9- kepala air..binatang jew tuh?haha

10- taik ayam dekat kasut kot

11- ada persamaan kew?nak sama jemur jewp telefon tu dgn kain jemuran

12- dengan kapal terbang dia la

13- tebang la,buat nyemak jewp tumbang atas atap naya jewp

14- compen ekor lembu,da pegi ukur

15- taik burung

16- singa herbivor

17- 10-3=7..betol kew ayu kira,pakai calculator dah nim

18- mesti la nak bayar ikut meter kan

19- buang isi la

20- tambah jewla sebiji buah oren lagi,senang citer

p/s: penat otak memikirkan jawapan teka-teki cik zaiey yang banyak nim




thanks kepada yang sudi baca ^_*

2 comments:

Cik Zaiey said...

satu je yang konpem btol..hihi

.: aYu cHoMot:. said...

yg no brapa betol kim?hehe