Tuesday, November 5, 2013

sejuk sejuk embun pagi di tempat kerja

selasa @ 3.24 am


hye uolls...

masih berjaga jadi burung hantu atau dah lena diulit mimpi?

aku tak tahu mana datang mood nak post entry malam nie walhal dah berkurun aku tak singgah di sini. blog yang dibuat time aku student nurse pada zaman kegilaan aku pada internet. wakaka

kegilaan aku sebenarnya tengah on night shift. last kerja shift malam dan aku update blog nih pakai pc wad punya dan internet dia laju gila woi.

wad aku tak busy macam general hosp. patient aku semua in good condition. alhamdulilah kerja aku di sini dipermudahkan.sebab tu laa aku menyempat ambik kesempatan jenguk blog usang nie

rasanya takat itu jaa dulu untuk kali ini. mata aku pun da berpinar mitak dikatup barang sejam dua jadilah
bye uollss.salam muahhh dari jauh



thanks kepada yang sudi baca ^_*

No comments: